Társkiállítás:



Médiatámogató:

Signexpo 2015


A reklámdekorációs-, nyomda- és csomagolóipar jogos elvárásai teljesültek 2015. április 14. és 16. között a SYMA csarnokban: egy helyen, egy időben, a rokon szakmák teljes kínálatával rendezték meg a reklámdekoráció- a nyomda- és a csomagolóanyag-ipar hazai seregszemléjét a szakmák tavaszi fesztiválját a PPFest elnevezésű rendezvényt.

A 2015-ös kiállításokon és kísérő programokon 105 kiállító mutatta be újdonságait, nettó 2.140 m2 beépített kiállítási területen, a közel 3.700 szakmai látogatónak. A résztvevők egyértelműen pozitív visszajelzésekkel értékelték a rendezvényt.


Signexpo 2012


 

 

A korábbi évekhez képest kibővített tematikával és bőséges kísérőprogramokkal került megrendezésre 2012. szeptember 19-21. között a SignExpo-DIGITALEXPO rendezvénycsokor, a reklámdekoráció és a nyomtatott kommunikáció hazai csúcsrendezvénye a Syma Rendezvényközpont négyezer négyzetméteres területét megtöltve.

Az érdeklődést fémjelzi, hogy a nyitás előtt 3.797 fő regisztrált előzetesen, melyből végül is "csak" 3.120 látogatás valósult meg, ami nagyságrendileg a 2010. évi látogatottsággal egyezik meg.

Óriási érdeklődés övezte a három nap alatt zajló 8 szakmai programot is, melyen 21 előadás hangzott el, ezek közül is kiemelkedett a QR kód konferencia, a LED workshop, a Canon kerekasztal beszélgetés, a Hungaropack csomagolási verseny ünnepélyes díjkiosztása, illetve a Print Power Day eseményei. Üde színfoltja volt a három nap programsorozatnak a Dekorszövetség által szervezett Kirakatbaba öltöztető verseny, melyen a fiatal dekoratőrök a fenntarthatóság jegyében fel nem használ nyomdai és csomagolási anyagokkal öltöztettek fel fantáziadúsan kirakati bábukat.

A kiállítás ideje alatt érkezett pozitív visszajelzések és javaslatok figyelembevételével a szervezők máris megkezdték a felkészülést a következő reklámdekorációs, nyomdaipari, és csomagolástechnikai kiállítás koncepciójának kidolgozására, melyhez szívesen várják a tisztelt kiállítók, valamint az idei és jövőbeli látogatók javaslatát az olimpiai játékok jelmondatának jegyében:

„citius, altius, fortius" , azaz „gyorsabban, magasabbra, erősebben".

SignExpo 2010


A legutóbbi kiállításon, 6.000 m2 területen bemutatkozó közel 100 kiállítót magába foglaló SignExpo-DIGITALEXPO- GINNT Expo rendezvénycsokorra több, mint négyezer szakmai látogatót regisztráltunk, és a helyszínen végzett felmérés eredménye szerint a látogatók 94 százaléka előjelezte részvételi szándékát a következő, 2012. évi rendezvényre, ami maximális elégedettségről tesz tanúbizonyságot.

Signexpo 2010 visszatekintés

SignExpo 2008


Sikerrel zárult a Signexpo-Digitalexpo kiállítás, november 27-29. között a budapesti SYMA csarnokban. A szervezők előzetes elvárásait felülmúlva több mint 3200-an keresték fel a rendezvényeket. A vendégek 92 kiállítói stand (2022 négyzetméter) közül válogathattak. Négy konferencia tette még szakmaibbá a háromnapos rendezvényt, amelyeken szintén nagyszámú érdeklődőt regisztráltak a szervezők. A SYMA csarnok területén bemutatkozott számos digital signage üzletágban érdekelt cég, így a nagyméretű kivetítés és a reklámipar könnyen egymásra talált. Jelentős kínálatból válogathattak azok a produkciós cégek, akik nyomtatóvásárlási céllal keresték fel a kiállítást: több stand is büszkén hirdette a 3 nap alatt gazdára talált nagyértékű nyomtatóit. Nem volt hiány a reklámgyártáshoz kellő alapanyagokból sem: sok forgalmazó is jelen volt, komoly árukínálattal (fóliák, papírok, nyomtatható anyagok) és a felhasználást segítő bemutatókkal.

SignExpo 2006


A 2004-es sikertörténet, vagyis az első Signexpo szakkiállítás után kiadónk újra megrendezte a reklámgrafikai és-dekorációs seregszemlét. A helyszín a Hungexpo 23-as pavilonja volt. Az összesen több ezer látogatót vonzó rendezvényt szakmai előadások, vitafórumok színesítették. A kiállítás fő nyertesei a nyomtatóforgalmazók voltak, akik több digitális nyomtatót is értékesítettek a kiállítás idején, illetve közvetlenül utána. A kiállítási területen helyet kaptak – többek között – reklámdekorációs alapanyag-értékesítők, digitális nyomtató forgalmazók, reklámügynökségek. A rendezvényre egy külföldi kiállító is érkezett, aki a magyar piacra való belépését készítette elő a Signexpo-n.

SignExpo 2004


Az előzetes várakozásokat felülmúló látogatottság, az előzetes félelmekkel szemben valóban szakmai közönség és a kiállítói visszajelzések többsége alapján szakmai siker – egy mondatban ez történt a Signexpo-n. De mi történt még? Mintegy 1500-an látogattak el az első Signexpo kiállításra a budapesti Körcsarnokba, 2004 novemberében. Összesen 28 cég kínálta termékeit és szolgáltatásait, akik csak a helyszín szabta szűkös körülmények miatt nem lehettek 35-40-en, az érdeklődők alapján akár ennyi is lehetett volna a végleges létszám. A kiállításon a legjelentősebb számban azok a cégek képviselték magukat, akik valamilyen formában a digitális nyomtatáshoz kötődnek: nyomtató- forgalmazók, kivitelezők, illetve alapanyag-forgalmazók. A rendezvényt előadások is színesítették.